16 november 2011

Fint på Indiska

Jag bor långt från Indiska, så tack och lov för internet. Surfade runt på hemsidan och hittade lite fint till julen. (De har fina klänningar också, men det får bli ett annat inlägg.)

Kudde Carazon. I min kökssoffa snart?

Julkula Earh.

Adventsstake Gemyre. Enkel och fin. Man kan ha den som den är, utan dekorationer i.

Underbara ovala "julkulor". Dags för att utöka min julkulesamling?

Mugg Snowflake. Den får gärna flytta hem till mig, i juletider.

Burk Snowflake. Samma här, får gärna stå i mitt kök till jul.

Juladresser. Så söta!

2 kommentarer:

  1. Indiska har alltid så mycket trevligt.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen Indiska, de har så mycket fint! Gillar det du lade upp bilder på till exempel.
    Sv: En spavistelse låter som en alldeles utmärk julklapp till varandra! Skönt att vila upp sig mitt i förberedelserna också.
    Hm, nu tror jag att du svarade till fel person? Jag är frisk och har ingen katarr. :)

    SvaraRadera