17 december 2011

Annorlunda jul

I år är julen så annorlunda. 

Jag har varit så upptagen, jobbat mycket både borta och hemma, hus som ska göras i ordning och säljas och köpas, en stor sorg, nära som blivit svårt sjuka. Tiden och inspirationen har varit väldigt låg. Planeringen har varit usel, men nu är jag ledig hela jul- och nyårshelgen så då ska jag väl kunna frambringa lite julstämning?

I dag ska jag göra en julklappsrusch till närliggande småstad. Jag hoppas klara av några klappar, med betoning på några, plånboken är fasligt tunn just nu.

Julkorten är en av sakerna som kommit på efterkälken, men, men, saker och till kan ordnas i sista minuten m.h.a. vanliga frimärken. ;-)

Nu får jag lite julkänsla ändå....en julskiva snurrar och ljusen brinner.
 
Norrtälje i vinterskrud.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar