11 december 2010

Fryser du om rumpan?

För ett par veckor sedan så köpte jag ett par varma fodrade gosiga stövlar, så nu slipper jag frysa om fossingarna. För fryser är något som jag gör och alltid gjort.

Via en kommentar hos en av mina favoritbloggar Vintage ( a love story) så hittade jag detta, täckkjolen. Mycket ska man se innan man blir blind (som det så hemskt heter). men vid närmare eftertanke så är det ju inte så dumt, i de fall man inte trivs i täckbyxor....men ärdå konstigt. Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. jo, nu är varma kläder rätt. http://hannelestraditioner.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. sv: Härligt! :) In och kika i deras kalender varje dag... Det är olika erbjudanden bakom varje lucka :)

    God jul!
    http://julaftonsmorgon.blogg.se

    SvaraRadera
  3. haha, det var ju en ny idé :)
    Hoppas du har en mysig tredje advent.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Täckkjolar har faktiskt funnits i flera år. Men inte varit så vanliga. Personligen tycker jag att dom är skitfula! Sen är dom helt "stela" också...nä, borde inte vara något för någon om jag ska vara ärlig. Men om man alltid har kjol på sig så kanske det är praktiskt, men inte snyggt =)

    SvaraRadera