27 december 2010

Julen 2010 - listan

Jul i Laloland utmanar på listskrivande och här kommer min version:

Bästa presenten du fick: Allt var jättebra, men största överraskningen var systemkameran.
Bästa presenten du gav: Parfym till svärmor, microvågsugn till sonen, state-of-the-art-hårtorken till dottern,  snyggaste skjortan till mannen.
Roligaste presenten du gav: Prenumerationerna på favvistidningarna.
Roligaste presenten du fick: Kinaschack. (Hade tänkt köpa ett själv.)
Godast på julbordet var: Fogdölaxen. Mmmmmm…..
Äckligast på julbordet var:  Inget, vi har bara sådant vi gillar.
Det bästa jag såg på tv på julafton var: Andre´ Pops inledning, eftersom det var det ENDA jag såg på julafton förutom med Kalle Anka.
Det roligast vi gjorde på julafton var: Att vara tillsammans.
Julaftons största miss i år var: Jag missade julsångshäftet, men vi sjöng en massa julsånger ändå!
Till nästa julafton ska jag: Färre julklappar och ett julsångshäfte.
Det bästa den här julaftonen var: Att vara tillsammans och att det var en snöig vacker jul.
I år glömde jag att: Julsångshäftet (som sagt var) och att plocka fram gräddfilen (men den tog sonen fram).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar